گزارش حضور شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات و مواد شيميايي صنايع پتروشيمي (SPEC) در بیست و سومين نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ،پالایش و پتروشیمی

بیست و سومين نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در روز يك شنبه مورخ 16 اردیبهشت 1397 توسط وزیر نفت با شرکت بیش از 1050 شرکت داخلی و 600 شرکت خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح و به مدت 4 روز برگزار گرديد.

شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات و مواد شيميايي صنايع پتروشيمي (SPEC) در راستاي رسالت خود در حمايت از ساخت داخل جهت تأمين نيازهاي صنايع پتروشيمي و پالايشگاهي، ساخت و تامین قطعات يدكي ، اقلام عمومي و تجهيزات مكانيكي ، برق و ابزاردقيق ، مواد شيميايي و كاتاليست ،در سالن 14 كنار غرفه شركت ملي صنايع پتروشيمي وهمچنين در سالن ميلاد با مشاركت انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران (استصنا) و در جوار شرکت های سازنده داخلي حضور فعالي داشت.
حضور برجسته و پررنگ‌تر از گذشته شركت اسپك ، با هدف پشتيباني از سازندگان داخلي در سال” حمايت از كالاي ايراني” بعنوان پل ارتباطي سازندگان داخلي با مجتمع‌هاي عملياتي و طرحهاي صنايع پتروشيمي و پالايشگاهي ، در اين نمايشگاه انجام شد و اين حضور باعث گرديد كه غرفه هاي شركت اسپك محل و مركز برگزاري جلسات متعدد فني و تخصصي گردد .
با توجه به رسالت شرکت اسپک در زمینه حمایت از سازندگان و تولید کنندگان داخلی ،مقامات ارشد کشوری ،وزرا و معاونین وزرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از غرفه این شرکت بازدید نمودند.
در همين راستا برنامه ريزي هاي لازم جهت بازديد نيروهاي فني و كاركنان متخصص شركت اسپك از غرفه‌هاي مختلف شركت‌هاي داخلي و خارجي در سالن‌هاي مختلف بعمل آمد و اقدامات شرح ذيل صورت گرفت :
 بازديد كارشناسان فني شركت اسپك از شركت هاي حاضر در نمايشگاه و شناسايي بيش از يكصد شركت جديد كه پس از پايان نمايشگاه ، مراحل ارزيابي و ثبت شركت هاي توانمند در وندور ليست شركت اسپك انجام خواهد شد.
 برگزاري جلسات گفتگو و تبادل نظر درخصوص توسعه روابط همكاري هاي في ما بين و پيگيري پروژهاي جاري با نمايندگان مجتمع هاي پتروشيمي در غرفه شركت اسپك
 برگزاري جلسات فني با سازندگان داخلي در خصوص توسعه فعاليت هاي ساخت داخل و پيگيري پروژهاي دردست اقدام
 شركت در اولين نشست كارگروه مشترك ايران و اسپانيا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

*

code

فهرست