شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات و مواد شيميايي در راستاي گسترش فعالیت های تجاری خود، واحد مهندسي، تحقیقات و توسعه بازار را با اهداف زیر ایجاد نموده است.
- برنامه ريزي و پياده سازي استراتژي توسعه بازار براي مشتريان جديد
- گسترش فرصت هاي جديد كسب و كار و تجاري نمودن آن ها
- افزايش سود حاصل از رشد كسب و كار
جهت نیل به اين اهداف ابتدا نيازهاي بازار شناسايي و پروژه ها پس از امکان سنجی و بررسی از نقطه نظر صرفه اقتصادي به مرحله اجرا می رسند.
زیر مجموعه هاي مديريت مهندسی و توسعه به شرح زیر می باشند:
- واحد توسعه و تامین منابع:
یکی از مهمترین ارکان شرکت بازرگانی، داشتن منابع کافی و مناسب برای تامین کالا و ارائه خدمات به مشتریان می باشد. شرکت اسپک با داشتن بیش از دو دهه سابقه تامین کالا برای صنایع مهم پتروشیمی ایران , قابلیت بسیار بالایی در موضوع منابع تامین کننده دارد. شرکت اسپک با توجه به تغییرات مداوم صنعت و به منظور دسترسی به منابع مطمئن همواره لیست تامین کنندگان خود را به روز نگه داشته و بر تعداد آنها افزوده است.